در سال 1982 Ùیلمی ترسناک Ùˆ علمی تخیلی به نام The Thing ساخته شد. John Carpenter کارگردان این Ùیلم، تماس موجودات ÙØ¶Ø§ÛŒÛŒ Ùˆ انسان‌ها را به Ø´Ú©Ù„ÛŒ ÙˆØØ´ØªÙ†Ø§Ú© Ùˆ منÙÛŒ به نمایش درآورده بود. امری Ú©Ù‡ چندان مطابق سلیقه منتقدین Ùˆ Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø±Ø§Ù† Ùیلم‌های علمی تخیلی در آن زمان نبود. این موضوع باعث شد تا آن‌طور Ú©Ù‡ باید به The Thing توجه نشود. مدت‌ها گذشت تا مخاطب‌ها نظرشان عوض شده Ùˆ این Ùیلم را به عنوان یکی از بهترین آثار ترسناک علمی تخیلی تاریخ ستایش کنند. نگاه Carpenter به موضوع موجودات ÙØ¶Ø§ÛŒÛŒ آن‌قدر جذاب بود Ú©Ù‡ باعث شد این ایده به صنعت گیم نیز وارد شود Ùˆ بازی‌سازها هم در جهان آن کاوش کنند. در سال 2002 بازی به همین نام ساخته شد Ú©Ù‡ داستانی Ù…ØªÙØ§ÙˆØª از Ùیلم را در جهان آن روایت می‌کرد. این اثر به سرعت توانست جای خود را در میان دوست‌داران ژانر ÙˆØØ´Øª باز کند. مکانیک‌های انقلابی این بازی در آن زمان توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد. 22 سال بعد، این اثر تاریخی در قالب بازی The Thing: RemasteredØŒ این بار به دستگاه‌های مدرن بازگشته است.
استدیو Nightdive سابقه‌ای طولانی Ùˆ درخشان در ریمیک Ùˆ ریمستر آثار قدیمی دارد. از آثار برجسته آن‌ها می‌توان به System Shock اشاره کرد Ú©Ù‡ ریمیکی شایسته برای یکی از بازی‌های Ù¾Ø±Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø± ژانر ÙˆØØ´Øª به شمار می‌آید. جدیدترین پروژه این استدیو The Thing: RemasteredØŒ تلاشی قابل ستایش در مدرن سازی اثری است Ú©Ù‡ بیش از دو دهه از عرضه آن می‌گذرد Ùˆ این تلاش، در برخی عناصر نسخه ریمستر The Thing خود را نشان می‌دهد. یکی از این عناصر، جلوه‌های بصری بازی است. باید در نظر داشت Ú©Ù‡ مدل‌های Ù…ØÛŒØ· Ùˆ شخصیت‌ها دست نخورده باقی مانده‌اند Ùˆ هرگونه بهبود در Ø¨Ø§ÙØªâ€Œâ€ŒØ´Ø§Ù†ØŒ ØÙ‚یقت قدیمی بودن آن‌ها را پنهان نمی‌کند. با Ø§ÛŒÙ†â€ŒØØ§Ù„ توسعه دهندگان ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ را به تغییرات بنیادین ØªØ±Ø¬ÛŒØ Ø¯Ø§Ø¯Ù‡â€Œ Ùˆ هد٠خود را ارائه همان تجربه نسخه 2002 در بستر کنسول‌های نسل جدید تعیین کرده‌اند. امری Ú©Ù‡ در برخی بخش‌ها نظیر سایه‌ها Ùˆ نورپردازی، نتیجه‌ای مثبت داشته. این بهبودها سبب شده تا ÙØ¶Ø§ÛŒ بازی بیش از پیش به آن‌چه دو دهه پیش، قصد نمایش‌اش را داشت شبیه باشد. ØØ³ Ùˆ ØØ§Ù„ تنهایی در نقطه‌ای دور Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù‡ به لط٠بهبودهای Ùنی، به خوبی منتقل می‌شود.
ÙØ¶Ø§Ù‡Ø§ÛŒ بیرونی برÙÛŒ Ú©Ù‡ در آن به سختی می‌توان مسیر را ÛŒØ§ÙØª Ùˆ تنها راهنما چراغ‌هایی Ú©Ù… تعداد هستند یا اتاق‌هایی یخ زده Ú©Ù‡ داستان آزمایش‌های ÙØ§Ø¬Ø¹Ù‡â€ŒØ¨Ø§Ø± را روایت می‌کنند، با ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ ØØ§Ù„ Ùˆ هوای نسخه 2002 بازی را پیش روی‌مان قرار می‌دهند. این بهبودهای ÙÙ†ÛŒ را می‌توان در نمایش‌گرهای مدرن با رزولوشن بالا Ùˆ به صورت 60 ÙØ±ÛŒÙ… بر ثانیه، بدون کوچکترین Ø§ÙØª ÙØ±ÛŒÙ…ÛŒ تجربه کرد.
صداگذاری بخش دیگری است Ú©Ù‡ رنگ Ùˆ بوی مدرنی به خود Ú¯Ø±ÙØªÙ‡. این عنصر نقطه قوتی برای نسخه اولیه بود Ú©Ù‡ به ÙØ¶Ø§Ø³Ø§Ø²ÛŒ Ú©Ù…Ú© ویژه‌ای می‌کرد. صدای پا روی Ø¨Ø±ÙØŒ صدای باز شدن درها Ùˆ قدم زدن در راهروهایی Ú©Ù‡ ترس آن‌ها را ÙØ±Ø§ Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ØŒ تجربه‌ای بود Ú©Ù‡ بخشی از آن به واسطه صداگذاری مناسب در سال 2002 گیمرها را ÙØ±Ø§ Ù…ÛŒâ€ŒÚ¯Ø±ÙØª. استدیو Nightdive به این امر توجه کرده Ùˆ با بهبود Ú©ÛŒÙیت این صداها، آن‌ها را بدون دستکاری Ùˆ به Ø´Ú©Ù„ÛŒ مدرن پیش روی گیمرها قرار داده است. هرچند Ú©ÛŒÙیت بیان دیالوگ‌ها به واسطه عدم Ø§ØØ³Ø§Ø³ÛŒ Ú©Ù‡ در صداگذاران شخصیت‌ها وجود دارد، بوی بازی‌های دو دهه گذشته را می‌دهد.
استدیو Nightdive به خوبی از پس مدرن سازی یک اثر قدیمی برآمده. اما بهبودهای صورت Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ کاÙÛŒ نیست. ØØ±Ú©Øª صنعت گیم Ùˆ ژانر ÙˆØØ´Øª به جلو سبب شده تا تجربه The Thing: Remastered برخلا٠عرضه‌ اولیه‌اش تاثیرگذار نباشد. با این‌که در برخی مواقع هیجان‌زده می‌شویم، اما به زودی ترک دیوارها Ùˆ زنگ زدگی ÙØ¶Ø§ آزار دهنده می‌شود.
هنگامی Ú©Ù‡ بازی The Thing در سال 2002 عرضه شد، به سرعت جای خود را میان دوست‌داران ژانر ÙˆØØ´Øª باز کرد. درگیر کردن Ù…ÙØ§Ù‡ÛŒÙ…ÛŒ نظیر اعتماد میان اعضای گروه با مکانیک‌های گیم‌پلی چیزی بود Ú©Ù‡ این اثر را جذاب می‌کرد. ØØ³ Ø´Ú© به هم‌تیمی‌هایی Ú©Ù‡ نمی‌دانیم خودی هستند یا نه، موقعیت‌های جالبی را به وجود می‌آورد. نکته قابل توجه این بود Ú©Ù‡ اعضای تیم نیز این ØØ³ را به‌طور متقابل داشتند. روابط آن‌ها بر پایه اعتماد به ÙØ±Ù…انده‌شان بود Ùˆ در صورت مشاهده ÙØ¹Ø§Ù„یت‌های مشکوک از Ø·Ø±Ù ÙØ±Ù…انده، از انجام ÙØ±Ø§Ù…ین سرپیچی می‌کردند. ممکن بود با قرار Ú¯Ø±ÙØªÙ† در موقعیت‌های استرس زا نظیر مشاهده جسد انسان‌های دیگر، ترس Ùˆ ÙˆØØ´Øª اعضای گروه را ÙØ±Ø§ بگیرد Ùˆ این بر عملکردشان در میدان نبرد تاثیر می‌گذاشت. این موقعیت‌ها جلوه‌ای انسانی به اعضای گروه داده Ùˆ با بالا بردن تنش بازی، The Thing را هم‌چون Ùیلم‌اش به اثری درخشان در ژانر ÙˆØØ´Øª تبدیل کرده بود.
رمز فایلها www.dehkadeyedownload.ir مطالبی که مال تابستان هستند رمز زیر dehkadeyedownload.ir در صورتی که copy va past میکنید دقت کنید در آخر آن space رو پاک کنید
برچسب ها : بررسی Ùˆ امتیازات بازی The Thing: Remastered, اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی ها اخبار بازی ها معرÙÛŒ بازی ها اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی
آمار باز دید این مطلب بررسی Ùˆ امتیازات بازی The Thing: Remastered
تعداد کل بازدید ها: 53
تعداد بازدید های ماه جاری: 53 نظرات و پیشنهادات